HELP-DESK

serwis IT dla Twojej firmy

Serwis IT

- programy sprzedażowe

- komputerowa KPiR

- programy księgowe

- programy kadrowe

- program Płatnik

- program PFRON

- programy gastronomiczne

- serwery 

- serwis PC i laptopy


Kontakt - 86 306 70 70


Dołącz nas

Wiadomości

Jednolity Plik Kontrolny - uwaga już od 1 stycznia 2018 wszyscy będą musieli wysyłać JPK na serwer Ministerstwa Finansów. Po więcej informacji zapraszam na stronę jpk.wlomzy.pl

Ochrona danych osobowych - Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Ministerstwa Cyfryzacji, zanosi sie na to, że UODO będzie prawnym następcą GIODO. Udostępniony projekt nie obejmuje jednak przepisów przejściowych i wykonawczych. Koniecznie zobacz więcej na odo.ksml.pl

Zdalny serwis IT

Dzięki Internetowi mamy możliwość świadczenia nowej, bardzo atrakcyjnej usługi zdalnego serwisu programów znajdujących się na Twoim komputerze.

Na czym to polega. Dzięki programowi TeamViewer Twój komputer łaczy się zdalnie z moim komputerem i dzięki temu ja - serwisant mogę wykonywać wszystkie czynności na Twoim komputerze siedząc dziesiątki lub setki kiometrów od Twojego komptera, tak jak bym przy nim siedział w Twoim biurze lub domu. Fajne :)

Co z tego masz, po pierwsze serwisanta bardzo często dostępnego od zaraz (nie ma dojazdu, stania w korkach), po drugie cena usługi nie obejmuje kosztu dojazdu do Twojego komputera, po trzecie do Twojej dyspozycji masz serwisant, który już ponad 10 lat zajmuje się programami firmy Wapro.

Co musisz zrobić, żeby korzystać z mojej usługi zdalnego serwisu. To bardzo proste, w związku z usługą zdalną podpisujesz krótką umowę na zdalny serwis IT, skanujesz ją i wysyłasz e-mailem. Musisz jeszcze pobrać program TeamViewer, skorzystaj z guzika na dole po lewej stronie i po pobraniu uruchom ten program.

Wyświetla się okienko, jak poniżej:


Proszę zobaczyć, że w polu "Twój ID" znajduje się sześcio cyfrowy identyfikator oraz zaraz poniżej hasło zdalnego dostępu. Cyferki z obu tych pól są mi potrzebne, wyślij mi je SMS'em na nr telefonu 573 328 105 lub e-mailem na adres marcin@komputeryserwis.pl . 

Później ja łączę się z Twoim komputerem i usuwam zgłoszoną usterkę. W trakcie zdalnej naprawy ty widzisz wszystko co ja robię, wskaźnik myszk porusza się po ekranie, widzisz jakie programy uruchamiam i co w nich robię. Całe polączenie przebiega przez tzw. kanał VPN z szyfrowaniem transmisji, nikt niepowołany nie zobaczy tego co robimy i nie mam możliwości żeby ktoś inny podłączył się do Twojego komputera.

Po usunięciu usterki wystawię dla Ciebie fakturę przelewową, którą mam nadzieje że w terminie opłącisz. Takie coś pozwoli nam na współpracę w przyszłości.

Zapraszam do korzystania z mojej usługi.